top of page

יתכן שהנתב האלחוטי שלך מסכן אותך...


יתכן שהנתב האלחוטי שלך מסכן אותך...

הדיון סביב הסכנה שבקרינה אלקטרומגנטית נמשך כבר במשך שנים. ככל שהטכנולוגיה מתקדמת יותר ויותר, נוצרים יותר ויותר שדות אלקטרומגנטים וכבר אי אפשר להתעלם מהסכנה שבקרינה אלקטרומגנטית.

הנקודה המעניינת היא שהנתב האלחוטי, מוצר כל כך נפוץ שיש בכל בית, תורם לרמות גבוהות של חשיפה לשדה אלקטרומגנטי בבית שלך.

אז מה זה בעצם "שדה אלקטרומגנטי"?

כשכל סוג של מכשיר חשמלי נמצא בשימוש, הוא יוצר את השדה האלקטרומגנטי שלו. המבנה של השדה האלקטרו מגנטי משתנה ממכשיר למכשיר בהתאם לתדירות והעוצמה של החשמל. עם זאת, לכל השדות האלקטרומגנטיים יש את הפוטנציאל להפוך למזיקים אם אתה נחשף אליהם לעיתים קרובות מידי או לתקופות ממושכות. לכן זה ברור למה זה יכול להיות מסוכן שיש לנו בבית כל כך הרבה גאדג'טים טכנולוגיים . בכך שאתה חי בקרבת סוגים רבים של שדות אלקטרומגנטיים אתה למעשה יכול ליצור הפרעה לחשמל העדין שעובד בתוך הגוף שלך.

כאשר המערכת החשמלית של הגוף שלך עוברת שינוי, עלולות להיווצר מספר בעיות בריאותיות. ביניהן - גידולים במוח, תשישות, בעיות לב ודרגת סיכון גבוהה לסרטן כולל לוקמיה. אנשים דיווחו על בעיות בריאותיות נוספות שקשורות לחשיפה לשדות אלקטרו מגנטיים אך מחקר עדיין לא הוכיח את ההשפעות הארוכות טווח שקרינה אלקטרומגנטית בבית יכולה ליצור אצל אנשים.

כשמדובר במכשירים טכנולוגיים ביתיים, הנתב האלחוטי של האינטרנט שלך יוצר חשיפה גבוהה לקרינה אלקטרומגנטית. נתבים אלחוטיים מאפשרים לאלקטרונים לתקשר ללא האי-נוחות של חוטים אבל בזמן שהם עושים את הם שוטפים את הבית שלך בכמות אדירה של קרינה. למעשה, רשת אלחוטית ממוצעת יכולה להעביר קרינה באותה התדירות כמו מכשיר מיקרוגל! עוצמת הקרינה אינה הסכנה היחידה. בעוד מכשירים אלקטרוניים אחרים כבים במהלך היום או הלילה, נתבים אלחוטיים פעילים כל הזמן, התוצאה של זה היא שהבית שלך מכוסה כל היום בקרינה אלקטרומגנטית. בנוסף, הרשתות האלחוטיות של השכנים שלך יכולת להיכנס לבית שלך גם הן, אם אתה קולט את האות של הרשת האלחוטית של השכן שלך בלפ-טופ או בטלפון הנייד שלך – אז השדה האלקטרומגנטי חודר לבית שלך.

אז מה אפשר לעשות כדי להפחית או להתגונן מהקרינה האלקטרומגנטית? הדבר הכי טוב שאתה יכול לעשות כדי להימנע מחשיפה לשדות אלקטרומגנטים הוא להפחית את כמות המכשירים האלקטרוניים שאתה משתמש בהם. לדוגמה, אם את לא משתמש במחשב מסויים, מדפסת, סורק, טלויזיה, מיקרוגל או גאדג'ט טכנולוגי אחר – כבה אותו נתק אותו מהחשמל. לנתק אותו מהחשמל זה חשוב, כי גם כשהמכשירים האלו כבויים הם עדיין יכולים להוציא קרינה.

בנוסף, אם זה אפשרי, וותר על הנתב האלחוטי ודבוק באלטרנטיבה הישנה והמסורתית של האינטרנט הקווי. אם כי זה יכול להיות מאתגר במידה ואתה משתמש במספר לפ-טופים שמתחברים לאינטרנט. בנוסף, נסה לדבוק במדפסת שמתחברת למחשב שלך ישירות ולא כזאת עם חיבור אלקטרוני אלחוטי. אם אתה ממש לא יכול בלי נתב אלחוטי, נסה להפחית את השדות האלקטרומגנטיים באזורים אחרים בבית שלך בכך שתנתק מכשירים שאינך משתמש בהם.

חשוב לא לשים את הנתב ומחשבים דולקים בחדרי השינה, שם אנחנו מבלים 7-8 שעות בלי לזוז. עדיף להשתמש בשעון מעורר רגיל ולא בשעון של הטלפון הנייד.

ואחרי כל זה, עדיין נמצא המרכיב הגנטי. לכן - אם במשפחה יש יותר אירועים של סרטן ומחלות לב, הייתי נוקטת במשנה זהירות. ניתן לבדוק את הרגישות לקרינה באמצעות בדיקות מסויימות (במכון שלנו במכשיר לבדיקת תדרים ניתן לעלות על רגישות מעין זו).

בשוק ישנם מספר טכנולוגיות של הגנה מפני קרינה, יש לחקור את השוק ולמצוא את האלמנטים שהוכיחו את יעילותם.

שימוש בויטמיני B ונוגדי חמצון (אנטי אוקסידנטים) יכול לעזור לגוף הן בהגנה מפני קרינה והן בתיקון הנזקים.

135 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page